لیست قیمت لامپ و لوازم روشنایی

لیست قیمت لامپ و روشنایی

گروه صنعتی آراسپ با بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید و توزیع لوازم الکتریکی و لامپ و روشنایی در خدمت شماست .

تمامی لامپ و محصولات روشنایی در این وب سایت دارای گارانتی معتبر از طرف شرکت تولیدکننده هستند و از برند های معتبر و به نام بازار الکتریک تهیه شده اند .

همچنین گروه صنعتی آراسپ و وبسایت فازمتر مارکت قیمت گذاری محصولات خود را به صورت لیست قیمتی تنظیم کرده تا خریدی مطمعن را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد.

لیست قیمت لامپ و روشنایی که در این وبسایت بارگذاری شده است ، لیست قیمت خود شرکت تولید کننده هستند و از این لیست برای شما مشتریان عزیز درصد تخفیف نیز اعمال میشود .

شرکت ها برند هایی که با وبسایت فازمتر مارکت همکاری میکنند به شرح زیر است ،

برای مشاهده لیست قیمت هر برند کلیک کنید:

شروع داستان لامپ

لیست قیمت لامپ و روشنایی؛

از سال 1880 که آقای ادیسون لامپ رشته ای رو تجاری سازی کرد و لامپ رو به صورت انبوه ساخت ، تقاضا برای این محصول آغاز شد .

اما کار به همین جا ختم نشد و کم کم لامپ و برق به همه کشور ها از جمله ایران وارد شد و قدم به قدم با ورود تکنولوژی های مختلف به این صنعت لامپ ها تغییر کردن .

این تغییر به بهبود لامپ ها کمک زیادی کرد و اونا رو از نظر مصرف برق ، ضرر و زیان ، هزینه ها و… ارتقا داد.

کم کم صنعت لامپ خیلی گسترده شد و امروز سبد محصولات لامپ و روشنایی اونقدر زیاد شده که نمیشه همه ی مدل ها و تکنولوژی های لامپ رو نام برد.

امروزه واردات لامپ بسیار کم شده تولیدکنندگان زیادی توی ایران لامپ رو تولید میکنند و برای محصولاتشون قیمت لیست و لییست قیمت لامپ و روشنایی تایین کردن .

حالا اینکه لیست قیمت چیه و به چه کاری میاد؟

 

 

لیست قیمت لامپ و روشنایی

لیست قیمت یک ابزار در زمینه ی بازاریابی و بازار سازی است که برای مشتری و عاملین فروش یکی از حیاتی ترین ابزار هاست.

شرکت های تولیدکننده و وارد کننده بعد از قیمت گذاری محصولات خودشون لیستی به اسم لیست قیمت برای عاملین فروش و توزیع کنندگان صادر میکنند.

این لیست اطلاعاتی از قبیل ردیف،نام محصول،تعداد در کارتن ، کد محصول،قیمت و …. را شامل میشود که این اطلاعات به نسبت سیاست های هر شرکت با هم متفاوت است .

قیمتی که در این لیست هست قیمت مصرف کننده محسوب میشود و از قیمتی که در لیست هست درصد تخفیف کسر میگردد .

شرکت های تولیدکننده و وارد کننده نسبت به خط مشی خودشان این درصد تخفیف را برای عاملین فروش در نظر میگیرند و از قیمت کم شده تا قیمت لیست حد فاصلی است که فروشندگان محصول میتوانند نواسان ایجاد کنند.

لیست قیمت برای هر محصولی باعث میشود که مصرف کننده نهایی و حتی فروشندگان محصول از قیمت فروش کارخانه یا واردکننده مطلع شوند و حس اعتماد بین مشتری و فروشنده ایجاد شود .

لامپ و روشنایی یکی از محصولاتی است که در بازار الکتریک به صورت لیست قیمتی ، قیمت گذاری میشود .

و تمامی محصولاتی که در این وبسایت موجود هستند دارای لیست قیمت کارخانه هستند و همچنین از 5 الی 20 درصد نسبت به برند ، تعداد خرید و… تخفیف اعمال میشود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

نمونه محصولات لامپ و روشنایی مشاهده همه