لیست قیمت آسیا پرتو

آسیا پرتو 

لیست قیمت آسیا پرتو

آسیا پرتوشرکت آدرین صنعت پاسارگاد با نام تجاری آسیا پرتو فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ ، ال ای دی و اف پی ال از سال 1398 آغاز کرده.

این مجموعه توانسته طی سال های گذشته استاندارد های ملی و بین المللی را کسب کند و در بازار الکتریک ایران شناخته شود .

تمامی محصولات این شرکت در چهار مرحله قبل از بسته بندی تست میشوند و همچنین دارای گارانتی معتبر تعویض میباشند .

لامپ های آسیا پرتو از 7 وات تا 100 وات در شکل های حبابی ، استوانه ای ، شمعی و اشکی تولید شده اند ، لامپ اف پی ال آسیا پرتو 36وات است .

با آزمایشات دقیقی که روی این لامپ ها انجام شده بهره نوری این لامپ ها 100 لومن بر وات است که در بین تولیدات داخلی رتبه ی بسیار خوبی از نظر بهره نوری دارد .

قیمت گذاری محصولات آسیا پرتو به صورت لیست قیمت آسیا پرتو است و وبسایت فازمتر مارکت برای قیمت دهی به شما مشتریان عزیز از لیست قیمت خود شرکت استفاده میکند.

همچنین از لیست قیمت آسیا پرتو به نسبت تعداد خرید درصد تخفیف در نظر گرفته میشود.

لیست قیمت آسیا پرتو

برای اطلاع از درصد تخفیف همکاری لطفا تماس حاصل فرمایید 

لامپ ال ای دی چیست؟

این نوع لامپ ها از اجزا کوچک ال ای دی تشکیل شدن.

که برای روشن شدن از دیود های نور گسیل استفاده میکنند.

کاربرد این نوع لامپ ها تا قبل از ابداع لامپ ال ای دی توی تابلوهای تبلیغاتی , چراغ آداپتور ها و همین چیزهای ساده بود .

اما با پیشرفت همین لامپ های کوچیک و بهتر شدن کاراییشون , به صنعت لامپ و حتی تکنولوژی هایی مثل تلویزیون سازی راه پیدا کردن .

LED نسبت به نسل های قبل گرمای به شدت کمتر , مصرف خیلی پایین تر , بازده بسیار بالاتری داشت , به طوری که مصرف این نوع لامپ نسبت به نمونه قبلی 93 درصد کمتر شده بود .

و این یعنی حفظ انرژی و محافظت از کره زمین .

همچنین اقتصادی بودن , امکان تنظیم تابش و دلایل زیاد دیگه باعث شده که تو همه خونه ها , محل کار و… از این نوع لامپ ها استفاده بشه .

لامپ های LED خودشون انواع مختلفی دارن

انواع لامپ ال ای دی

لامپ های ال ای دی به دو دسته ی کلی اس ام دی و سی او بی تقسیم میشوند که شباهت ها و تفاوت های مختلفی نسبت به هم دارند .

شباهت این دو لامپ به قدری زیاد است که ممکن است این دو رو با هم اشتباه بگیرید ، هر دوی این نوع لامپ ها از ال ای دی ها تشکیل شدن شکل ظاهری نسبتا شبیه به هم دارند.

تفاوت های این دو لامپ در اجزای درونی و کارایی آنهاست که هر کدوم رو به اختصاص توضیح میدیم .

1-اس ام دی ها :

عمده ی لامپ هایی که توی خونه یا محل کار شما هستند از نوع اس ام دی ها هستند .

اصلا اس ام دی معنیش چی میشه ؟ اس ام دی مخفف دستگاه نصب شده روی سطح ؛ حالا اصلا چه معنی میده؟

دستگاه نصب شده روی سطح یا Surface Mounted Device داره به تکنولوژی به کار رفته توی این نوع لامپ ها اشاره میکنه ، حالا تکنولوزی این لامپ ها چی هست؟

توی این لامپ ها ، برد ها و کیت ها از قبل منتاژ  شدن و توی مرحله تولید با لحیم کاری به هم وصل میشن و روی بدنه ی لامپ سوار میشن .

این لامپ ها نور رو پخش میکنند و معمولا پوششی مات دارند که بتونه این پخش نور رو به صورت یکنواخت و بهتر انجام بده .

2-سی او بی ها :

لامپ های سی او بی عمدتا مصرف زینتی دارند یا برای نورپردازی های خاص استفاده میشن و بیشتر پرژکتور ها هم از این تکنولوژی استفاده میکنند.

حالا سی او بی اصلا معنیش چیه ؟ سی او بی مخفف شده ی تراشه بر روی صفحه است که این هم مثل اس ام دی داره تکنولوژی خودش رو توضیح میده .

تراشه برروی صفحه با Chip On Board داره تکنولوژی خودش رو توضیح میده و این تکنولوژی اینجوریه که قطعات و برد ها روهم به صورت فشرده توسط چسب حرارتی به هم میچسبند .

و با چسبیدن اینها روی هم صفحه ای ایجاد میشه که به اون کیت سی او بی میگن ، این کیت توی قاب (بسته به شکل محصول مختلف است)  نصب میشه .

توی این مدل نور به صورت پرتابی و متمرکز هستش و برای همین برای نور پردازی جواهر فروشی ها گوشی فروشی ها ساعت فروشی ها ویترین ها و یا پرژکتور استفاده میشه .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لامپ ها و انواع اونا میتونید به بخش لامپ و روشنایی ها برید و اونجا ما مقاله های مختلفی درباره انواع لامپ براتون آمده کردیم .

برای خوندن مقاله های دیگه اینجا کلیک کنید.

لیست قیمت آسیا پرتو

لیست قیمت چیست؟

لیست قیمت آسیا پرتو

یکی از بهترین و حیاتی ترین ابزار ها در مارکتینگ لیست قیمت و کاتالوگ محصول است ، یک بازاریاب موفق اول از همه باید با محصولی که میخواد بفروشه آشنایی کامل داشته باشه .

این آشنایی میتونه آشنایی به قیمت محصول ، درصد های تخفیف ، نوسان قیمت ها ، اطلاعات فنی محصول و… داشته باشه تا بتونه اولا بر اساس نیاز مشتری بهش محصول معرفی کنه.

ثانیا بتونه سوالات مختلف مشتری درباره محصول رو جواب بده و همه ابهام های مشتری رو رفع کنه .

ابزار لیست قیمت به غیر اینکه داره اطلاعات مفیدی رو به مشتری و بازاریاب میده ، باعث ایجاد حس اعتماد بین مشتری و شرکت هم میشه ؛ حالا چرا؟

اول باید خود لیست قیمت رو برسی کنیم ، لیست قیمت یک لیستیه که از اجزا مختلفی مثل ردیف ، نام محصول، قیمت ، تعداد در کارتن یا بسته ، مدل ، و…. تشکیل شده که نسبت به سیاست های شرکت متغیره.

یک شرکت تولید کننده یا واردکننده بعد از تولید یا واردات یک محصول اولین کاری که باید انجام بده قیمت گذاری و قیمت دهی محصوله .

اکثر شرکت ها از روش لیست قیمت استفاده میکنند و مکانیزمش به این صورته که قیمت فروش که یه جورایی قیمت مصرف کننده حساب میشه روی لیست قیمت گذاشته میشه .

حالا شرکت بعد از فروش محصول به مشتری یا عامل فروش برای اون از قیمت لیست درصد تخفیف کم میکنه که یجورایی سود مغازه دار یا عامل فروش محسوب میشه .

حالا عامل فروش میتونه برای نفر بعدی از درصد تخفیفی که دریافت کرده مقداریشو برای نفر بعدی اختصاص بده یا نع و به قیمت لیست بفروشه .

مزیت های این روش خیلی زیاده اولیش اینکه مصرف کننده میتونه مطمعن بشه که قیمتی که داره خرید میکنه قیمت منصفانه و اعلام شده توسط خود شرکته .

دوما عاملین فروش میتونن از درصد تخفیف دریافتی ، تخفیف بدن که باعث میشه بازار رقابتی تر بشه  

لیست قیمت آسیا پرتو

لیست قیمت محصولات آسیا پرتو

شرکت آدرین صنعت پاسارگاد که یکی از نام های تجاری این شرکت آسیا پرتو است تولیدکننده لامپ های ال ای دی .

این شرکت برای قیمت گذاری و قیمت دهی محصولات خودش از روش لیست قیمت استفاده میکنه .

لیست قیمت آسیا پرتو رو میتونید در بالای همین صفحه مشاهده کنید .

وبسایت فازمتر مارکت یکی از عاملین فروش محصولات این شرکته که از لیست قیمت برای شما مشتریان عزیز درصد تخفیف های ویژه ای از 5 الی 20 درصد در نظر گرفته شده .

برای اطلاع از درصد تخفیف و شرایط فروش با ما در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
لیست قیمت آسیا پرتو