دونیکو

لیست قیمت دونیکو

برند دونیکو یکی از معتبرترین و بهترین برند های تولیدکننده ی لامپ ال ای دی در بازار ایران است .

این برند با ارائه محصولی با کیفیت (بهره نوری تا 100 لومن بر وات) ، گارانتی معتبر (یکساله) ، عاملیت های فروش متنوع و قیمت بسیار مناسب توانسته تا اعتماد بازار را به دست بیاورد.

این برند لامپ LED را در وات های 7 تا 100 و در اشکال هالوژن ، اشکی ، شمعی ، حبابی ، استوانه ای ، سفینه ای و پرژکتور تولید میکند.

تمامی لامپ های دونیکو در تست های مختلف سر بلند بیرون آمده اند و توانسته اند استاندارد های ملی و بین المللی را کسب کنند.

لامپ های دونیکو فاقد مواد مضر و شیمیایی هستند و از تکنولوژی روز بهره میبرند.

برای اطلاع از درصد تخفیف همکاری تماس حاصل فرمایید

لامپ ال ای دی چیست و انواع آن

لامپ های ال ای دی آخرین نسل از لامپ های مدرنی هستند که به صورت تجاری در اومدن و به مصرف عمومی رسیدن 

این لامپ ها برای روشن شدن از دیود های نورگسیل استفاده میکنند و هر کدوم از این دیود ها به اسم led شناخته میشن .

قبلا از ال ای دی ها برای چراغ های تبلیغاتی ، جراغ های دکمه روشن و خاموش و کار های کوچیک استفاده میشد ، اما با پیشرفت تکنولوژی کم کم این لامپ ها به جایگاه امروزیشون سوغ پیدا کردن.

که امروز توی اکثر خونه ها ، محل کارها، کارگاه ها و خیابون ها لامپ های ال ای دی توی شکل ها و نوع های نختلف به چشم میخورن 

عمر این لامپ ها نسبت به مدل های قبلی (لامپ های گازی و بخارجیوه و کم مصرف ها ) خیلی خیلی بیشتر و مصرف انرژی برق رو تا 95 درصد کمتر کردن .

لامپ های ال ای دی به غیر از عمر و مصرف کمتر دارای لومن بیشتری هم هستند که باعث میشه یک لامپ ال ای دی 15 وات اندازه یک لامپ رشته ای 100 وات نور دهی داشته باشه .

برای ساخت این لامپ ها از مواد مضر استفاده نشده و گرما خیلی خیلی کمتری هم تولید میکنند که همین امر باعث میشه که خطر کمتری برای انسان و همچنین برای محیط زیست داشته باشن .

مزیت های این نوع لامپ خیلی خیلیل زیاده و برای انواع نور پردازی چه خانگی و چه صنعتی تولید شدن .

لامپ های led  توی مدل ها و اشکال مختلفی برای کار های مختلفتری تولید شدند اما اگه بخوایم اونها رو دسته بندی کنیم تو دو دسته ی smd و  cob تقسیم میشن .

هر کدوم از این دو مدل کارایی ها و کاربرد هیای مختلفی دارند و درباره هر دو توی ادامه مطلب صحبت میکنیم .

لیست قیمت دونیکو 

1-smd ها:

همون طوری که قبلا گفتیم اس ام دی ها جزو دسته های led  ها هستند و کاربرد خانگی دارند و مصرف عمومی تری نسبت به سی او بی ها دارند .

حالا اصلا چرا اس ام دی و اینکه اس ام دی اصلا معنیش چی میشه ؟

اس ام دی مخفف شده ی دستگاه نصب شده روی سطح که به لاتین میشه Surface Mounted Device یا همون SMD ؛ حالا دستگاه نصب شده روی سطح معنیش چیه؟

توی تولید این مدل از ال ای دی ها از کیت های دارای ال ای دی و برد های الکترونیک استفاده شده که با استفاده از رشته سیم ها و لحیم کاری توی مرحله منتاژ به هم دیگه وصل میشن ، منظور از دستگاه همین کیت ها و بردهاست.

این کیت ها در نهایت روی قالب لامپ که همون سرپیچ و حبابه (نسبت به مدل لامپ میتواند متفاوت باشد) نصب میشن و منظور از سطح توی اس ام دی همین قالبه لامپه .

متتوجه شدید؟ دستگاه نصب شده روی سطح داره تکنولوژی خودش رو توضیح میده .

این لامپ چون نور رو پخش میکنه و یک نور یکنواختی داره برای روشنایی و نورپردازی روزمره بسیار مناسبه و هر جایی رو میشه باهاش نورپردازی کرد .

لیست قیمت دونیکو 

 

2-COB ها:

کاربرد نوع دوم از ال ای دی ها برای نورپردازی های متمرکز و پرژکتور هاست و بیشتر به در نورپردازی های خاص میخوره ، حالا چرا؟

سی او بی مخفف شده ی تراشه بر روی صفحه است که لاتین این کلمه Chip On Board میشه  یا همون COB ؛ حالا تراشه بر روی صفحه یعنی چی؟

توی مدل سی او بی ها مثل مدل قبلی (SMD) از اجزای دورنی مثل کیت های ال ای دی و برد تشکیل میشن اما چنت فرق هست یک اینکه کیت ال ای دی توی این مدل بزرگتره و اینکه اجزا به جای لحیم کاری با چسب و فشار روی هم چسبیدن .

این داستان باعث میشه که شما یک تراشه تخت مانند داشته باشید که بعد از منتاژ روی قالب لامپ که نسبت به مدل های لامپ با هم فرق دارند سوار بشن و لامپ های سی او بی رو تشکیل بدن.

این مدل لامپ ها نور رو به صورت متمرکز پرتاب میکنند و برای پرژکتور ها و جاهایی که نورپردازی متمرکز بخواد مناسبند.

جاهایی مثل کناف سقف خونه ها ، جواهر فروشی و ساعت فروشی ها ، انواع ویترین ، آزمایشگاه ها و…..

برای خوندن مقاله های دیگه اینجا کلیک کنید.

لیست قیمت دونیکو

لیست قیمت چیست؟

لیست قیمت دونیکو

یکی از بهترین و حیاتی ترین ابزار ها در مارکتینگ لیست قیمت و کاتالوگ محصول است ، یک بازاریاب موفق اول از همه باید با محصولی که میخواد بفروشه آشنایی کامل داشته باشه .

این آشنایی میتونه آشنایی به قیمت محصول ، درصد های تخفیف ، نوسان قیمت ها ، اطلاعات فنی محصول و… داشته باشه تا بتونه اولا بر اساس نیاز مشتری بهش محصول معرفی کنه.

ثانیا بتونه سوالات مختلف مشتری درباره محصول رو جواب بده و همه ابهام های مشتری رو رفع کنه .

ابزار لیست قیمت به غیر اینکه داره اطلاعات مفیدی رو به مشتری و بازاریاب میده ، باعث ایجاد حس اعتماد بین مشتری و شرکت هم میشه ؛ حالا چرا؟

اول باید خود لیست قیمت رو برسی کنیم ، لیست قیمت یک لیستیه که از اجزا مختلفی مثل ردیف ، نام محصول، قیمت ، تعداد در کارتن یا بسته ، مدل ، و…. تشکیل شده که نسبت به سیاست های شرکت متغیره.

یک شرکت تولید کننده یا واردکننده بعد از تولید یا واردات یک محصول اولین کاری که باید انجام بده قیمت گذاری و قیمت دهی محصوله .

اکثر شرکت ها از روش لیست قیمت استفاده میکنند و مکانیزمش به این صورته که قیمت فروش که یه جورایی قیمت مصرف کننده حساب میشه روی لیست قیمت گذاشته میشه .

حالا شرکت بعد از فروش محصول به مشتری یا عامل فروش برای اون از قیمت لیست درصد تخفیف کم میکنه که یجورایی سود مغازه دار یا عامل فروش محسوب میشه .

حالا عامل فروش میتونه برای نفر بعدی از درصد تخفیفی که دریافت کرده مقداریشو برای نفر بعدی اختصاص بده یا نع و به قیمت لیست بفروشه .

مزیت های این روش خیلی زیاده اولیش اینکه مصرف کننده میتونه مطمعن بشه که قیمتی که داره خرید میکنه قیمت منصفانه و اعلام شده توسط خود شرکته .

دوما عاملین فروش میتونن از درصد تخفیف دریافتی ، تخفیف بدن که باعث میشه بازار رقابتی تر بشه  

لیست قیمت دونیکو 

لیست قیمت دونیکو

شرکت دونیکو یکی از برترین تولیدکنندگان لامپ هاای ال ای دی و پرژکتور ها در ایران است .

کیفیت محصولات این شرکت توسط شرکت استاندارد جمهوری اسلامی ایران تایید شده و توانسته از تست های کیفیتی مختلف سربلند بیرون بیاد.

بعد از تست های مختلف لامپ های دونیکو کیفیت نور این لامپ ها تا 95 لومن بر وات رسیده که نتیجه ی بسیار خوبیه و نشون دهنده کیفیت محصولات دونیکو.

شرکت دونیکو برای تمامی محصولات خودش گارانتی تعویض در نظر گرفته و تا یک سال هر خرابی ای رو قبول میکنه .

همچنین قیمت گذاری توی این مجموعه به صورت لیست قیمتی است و این شرکت لیست قیمت دونیکو رو اعلام میکنه 

وب سایت فازمتر مارکت یکی از فروشندگان لامپ های دونیکو و برای شما مشتریان عزیز درصد تخفیف های ویژه ای از 5 تا 20 درصد در نظر گرفته 

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید .
ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
لیست قیمت دونیکو